Lördag natt!

Då sitter man här på jobbet igen. Hade mycket mycket hällre varit hemma & sovit i min säng! Men än så länge så är ja ganska så pigg. Bara skit på tv men ja har ju min lilla dator som tur är! Skulle inte klara nätterna utan den =)
Ska lägga ut lite aktioner på tradera i natt tänkte ja! Har lite kläder att sälja igen. Alltid lika kul. & nu när ja jobbar så har ja tid att lägga ut annonserna!

Gick in på VV hemsida nyss. Tänkte gå in & kolla hur mycket det kostar att vara med det. Men hittade inget. Får ringa & kolla! Annars du Jessica är väl med där? =). Du vet ju hur mycket det kostar! Är det ingen som vill börja där med mig?

Annars i dag så fick ja sova ända till kl 11! Så skönt! Sen gick ja ut & krattade lite löv som kanske inte va den bästa dagen att göra det på. Löven blåste ju bort =) hehe men det va skönt att komma ut lite i alla fall! Hade lite väl mycket energi efter all sovande!
Robert han spikade upp listorna inne på lilla toaletten! Så där är det helt färdigt nu! I Linus rum är det bara taklisterna kvar. Men dom får va ett tag till. Vi måste bestämma oss först om vi vill måla taken eller inte. Kanske bli så att vi vitlaserar dom! Kan nog bli fint eller va tror ni?

Har ja sagt att vi ska provköra "våran" nya bil på tis! Ska bli så kul! Hoppas att vi får den snart! Inte för att det är nått jätte fel på Forden men det är ju alltid kul med en ny bil! Forden ska föresten in på lagning den 24 maj! & så har vi fått en som vill köpa den! Så den blir vi av med direkt! Skönt det! Sen i början av höst ska vi köpa en till bil. En andra bil! Då behöver vi 2 bilar när Linus har skolats in & inte Robert behöver komma hem & ta ut fl mer! Så det blir nog bra!

Nä nu ska ja gå & hämta mina morotsstavar & min dipp!

/FIA


Kommentarer
Postat av: Angelica ( Agnes o Tildes mamma )

Hurtiga du :)



Jag börjar gärna med dig...

2010-04-18 @ 07:40:53
Postat av: Jessica Andersson

Viktväktarna kostar 120kr/vägning och 100kr extra första gången men det finns alltid en rabattkupong på hemsidan så man slipper den.

Jag är månadsmedlem. Det innbär att jag betalar 350kr/månad och får fri vägning och full tillgång till hemsidan. Den är suverän! Jag använder "checklistan" där, eftersom jag sitter rätt mycket vid datorn, och skriver i allt jag äter. Jag skriver alltså i att jag t.ex. har ätit en knäckemacka så räknar datorn ut att den innehåller 1points. Jag har även sparat mina standard recept så jag skriver bara "spagetti och köttfärssås" så vet den att det är 10points. Annars måste man leta upp hur mycket pasta är, köttsärs, mjölk och allt annat man har där i. Kanske låter krångligt men det är det inte :-)

Man kan även söka på livmedel så man vet hur mycket det är i så slipper man köpa butiksguiden och andra böcker. Tycker du ska prova iallafall! :-)

2010-04-18 @ 22:08:31
URL: http://tekkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0