Onsdag natt.

Då sitter man här på jobbet igen. Min sista vaken natt sen går ja på jour igen. Ska bli så skönt!

I dag annars har vi inte gjort så mycket. Har varit piss väder rent ut sagt i dag.
På fm skulle ja fixa med lånet till bilen. Anökan gick bra till hans sa att han hade gjort en kredit upplyssning på oss & vi hade ett lån på 150.000 som vi inte vet va det är för nått.... Så då avbröt ja direkt. Måste veta va det är för nått. Ringde våran bank kvinna & som ja viste redan så har vi bara huslånet. Så nu är frågan va är det för pengar?? Hon förklarade att det kunde vara en massa krediter som vi är beviljade men inte utnyttjar. Men det handlar om 150000 kr!!! Får helt enkelt vänta på kreditupplyssnings pappret & se...  Blev svettig där ett tag!

Så tyvärr blev det ingen sömn för mig på fm. Gick & la mig en stund efter att Robert kom hem. Så ja hoppas att det räcker. I morgon när ja kommer hem blir det ingen sömn heller. Då ska vi åka & kolla på kossor med öppna förskolan. Får gå & lägga mig tidigt i morgon kväll ist!


I morgon ska min kära syster yster till doktorn för att se om hon är mogen nog att sättas igång =). Så ja hoppas att Rasmus & Linus har fått en liten kusin innan lör då vi ska åka till Ullared så ja kan shoppa lite bebiskläder =).

På fre ska ka sova hos mammsingen innan vi ska åka. Ska bli trevligt. Tydligen så ska kusin vitamin oxå sova där då! Så det blir fullt hus där!

Skönt att kl redan är halv 1. Blir nog en lååång natt i natt igen!

Fick föresten svar från kommun i går. Linus har fått en dagisplats nu! Så den 16 Aug ska han skolas in! Hoppas att det kommer gå bra!
Så nu ska vi träna för fulla muggar så att han äter själv. Han är tyvärr inte ett dugg intresserad av det. Han håller i skeden & slår i maten =) Händer väl ibland att han stoppar in skeden. Men inte ofta. Men men vi har hela sommaren på oss.

Läste på min brors dotteres blogg om hennes dotter som är 2 månader äldre än Linus. Hon är hur duktig som hellst. Pratar massor. & det är inte LInus heller intreserad av. Säger mamma när han är ledsen eller arg. Men inte spontant när han är glad. Han vet hur bilen låter & vart lampan, Rasmus & pappa är någonstans om man frågar. Klappar händerna & vinkar gör han med. Men men vi tar det som det kommer!


Nä nu ska ja lägga mig i soffan & kolla om det finns nått att glo på!

/FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0