Påskafton!

Vilket väder det har varit i dag & ja har mesta dels bara suttit inne. Hoppas på att det kommer att var super duper fint väder i veckan när ja är ledig!
Annars har dagen gått undan i dag! Det va ett par timmar på fm som någon hängde i visaren.

Efter jobbet åkte ja hem till min kära mor & fick god påskmat till kvällsmat! Där va även min mormor, moster med familj & min morbror! Så det va full rulle i mammas lilla kåk =) Rasmus den ungen fick 3 påskägg! Så nu har han godis i många många veckor fram över om inte mamma nallar lite av honom hihi.

Satt inne på åtvidaberdshus hemsida förut & drömde mig bort. Tänk om man hade råd att bygga upp huset! Ska nog göra som dom som vann 115 miljoner & spela lite på lotto =). Köper en triss då & då men inte fan vinner man nått! Skulle ja någon gång vinna ett par miljoner så skulle ja nog göra om planlösningen lite här nere med. Så man slapp ja trappen i Linus rum. För igentligen vill ja inte flytta här i från. Trivs skit bra här! Tycker både läget, huset & trädgården är toppen. Men som sagt ett par rum till. Nästa lille vill ju oxå ha ett rum =)
 Ajja drömma kan man ju alltid göra!

Nä nu ska ja nanna kudden lite! Ska upp halv 6 i morrn igen!

/FIA


Kommentarer
Postat av: Angelica ( Mamma till Agnes o Tilde )

När kommer den andra lillen ? :P

2010-04-04 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0