Även jag har nu skaffat mig en blogg!!

Trodde aldrig att ja skulle skaffa mig en blogg. Men som sagt nu sitter ja här o söver Rasmus o inte har nått bättre för mig.

Vi är rätt så sega här hemma i dag. Robert hade fest här i går med sina arbetskamrater. Den sista åkte inte hem fören vid 3 tiden. Tur att Rasmus va en tröttis i morse så att man fick sova ut lite i alla fall.

Pappa o biggan va här en sväng i dag med. Vi ska låna en bil av pappa tills ja går hem igen. Går ju hem i mitten av November så vi tyckte att det va rätt så onödiga pengar att köpa en bil nu. Får bli sen när ja börjar jobba igen.

I dag så fick min gamla barndomskamrat sen liten tös! Grattis grattis! Förstår hur lyckliga ni är just nu! Finns inget bättre än att få upp det lilla livet på bröstet o höra dess andetag =)
Längtar så mycket mycket tills ja ligger där igen! Fyra månader kvar nu! Sen är ja där!! Tre ska äntligen bli fyra!


I morrn ska vi hem till svärmor o fira henne! Vi vet bara inte riktigt än va vi ska handla till henne. Hon ville bara ha en blomma så det får väl bli nått sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0