Mitt nya liv!

I morgon börjar vardagen igen. Robert börjar jobba & Rasmus ska till dagis 3 dagar i veckan! Ska bli skönt att allt blir som vanligt igen! Det har varit jätte skönt nu när Robert har varit hemma! Fast ändå är det lättare på nått sätt att ha båda barnen själv! Då slipper man irretera sig på att det inte blir gjort på en gång eller att det blir gjort på mitt sätt =)

I dag har vi inte gjort så mycket. Lagade mat till Linus på fm. Kokade fisk, morötter, purjulök & potatis! En riktig höjdare tyckte han!
Robert åkte & fiskade med Patrik & Patrik! Fick ingen fisk i dag heller! Kanske lika bra det då varken Robert eller ja kan ränsa =) Tycker det är äkligt!

I kväll har ja & Angelica gått en skön promenad! Ska försöka göra det varje kväll nu! Som sagt mitt nya liv! Nu jäklar ska kg bort!!!!
Vägde mig i kväll & då står ja på 62 kg. ska ner till 55 i alla fall! Kan nog vara lagom för mig längd! Magen ska bort & kg som ligger runt höftena!
Äta vanligt men i mindre potioner, unna sig någon en dag i veckan! Angelica är med på det oxå så då är det lättare! Får pucha varandra!

Nä nu blir det sängen för min del om ja ska komma upp till halv 8 =)

Natti natt!

/FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0