Torsdag igen!

Uchh va veckorna springer i väg. Snart jul & ett nytt år igen! Inte klokt va veckorna springer.

Linus ligger ute i vagnen & sover & Rasse basse ligger & kollar på tv! En slapp em med andra ord!
Ska hem till min mormor sen när Robert har kommit hem. Robert ska hjälpa henne installera henner tv.

& snart börjar verkligheten igen då... Ska börja jobba den 11 Januari. Känner inte alls för det. Hade inte min j*kla chef lovat att ja skulle få börja jobba mina helger redan i aug så hade det nog varit en annan sak. Men tack vare henne så har ja inte snålat på mina dagar. Så ja har inte något val än att börja. Men för att jäklas tillbaka så ska ja ta ut Fp i sommar. Hatar att jobba med sommarvikarier. Dom senaste åren ahr vi dessutom fått skitskumma vikarier.
Tänk om man kunde vinna några mille. Då skulle ja fan vara hemma 1 år till =) Så skönt! Drömma går ju =)

På lör blir det som sagt bröllop! Blir nyktert för min del då ja inte vill förstöra flera dagar efteråt. Haha låter som en gamal kärring. Men ja blir så trött i flera dagar efter. & det är inte värt det anser ja. En gamal bekant tilll oss har även inflyttningsfest på lör. Robert va lite sugen på att åka dit en sväng oxå. Men så blir det nog inte. Måste hem skapligt då Roberts föräldrar ska vara här & ha ungarna.

På söndag ska ja följa med Angelica på seans! Ska bli väldigt spännande =)

Nä nu dags för lunch/mellis eller vad man nu ska kalla det så här dags. Mat blir det i alla fall!

/Fia

Kommentarer
Postat av: Angelica ( mamma till Agnes o Tilde )

Blev de inget billbak idag sen ???



KLart du ska med på söndag, blir riktigt kul !

Ses då da :)

2009-12-03 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0