Någon som vill ha en trotsig unge?

Uchh vilken dag med en skit trotsig unge...
Vi gick bort till Angelica sen. Camilla, Liam, Saga, Linda & Albin kom oxå dit =) Full rulle med andra ord!
Men Rasmus fy va jobbig han va!!! Trodde ja skulle skämmas ögonen ur mig när han höll på som han gjorde. Han va precis överallt, pillade på allt, bråkade & tjöt, ja allt man kan tänka sig. Trösten är väl att Albin & Agnes höll på lite dom med. Men inte i hästlängder jämnfört med Rasmus. Ja undrar när han ska lugna ner sig?
Robert va hemma som tur va sen när vi kom hem. Då fick han vara i garaget med Robert så att ja kunde laga mat! Rasmus fick rotmos & Falukorv mednas vi åt stuvade makaroner & falukorv.
Kollade sen posten tillsammans med Rasmus. Det slutade med att han hade ner all post på golvet. Hade ett litet bråk på ungefär 30-40 min innan han tog upp det igen! MEN JA VANN DEN STRIDEN =) gav mig inte för fem öre! Han skulle bara plocka upp det! & det gjorde han tillslut =)

Nu sitter ja & kollar på färjan medans ja skriver här =). Kanske dax att ta en tur snart igen! Blir jätte sugen när ja kollar på programet! Någon som vill följa med? =)


Ska lägga lilleplutt i reklam pausen!


/FIA

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman !



Rasmus är jätte goo inget fel på honom !

TRO MIG ! Han är bara lite klåfingrig :)

Typriskt killar... grannen sa ju att hennes son Max varit likadan o lugnat ner sig nu.



Vi ÄLSKAR Rasmus ändå ! Bara lite hjärtsnörp ibland.. hehe

2009-09-21 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0