Tisdag!

Natten som va blev det inte mycket sömn. Lyckades få Linus att somna vid 8 tiden. Sov till 12. Fick lite välling & sen somnade han om. Sen har han vaknat nästan en gång i timmen. Täppt i nästan. Han skriker rätt ut & slår med armarna så fort ja kommer i närheten av näsan på honom. Han va svår att söva om. Tur att Rasmus är svårväckt. Va skit trött i morse när vi skulle upp. Rasmus kom & la sig hos mig vid 7 tiden. Sen låg vi kvar & myste i sängen till 20 i 8. Fick lite bråttom sen till dagis men det va det värt! Rasmus va lite seg med vällingen så ja fick muta honom med att han skulle få köra bilen till dagis. (Lat ja vet). & då gick det undan kan ja lova =)

När vi kom hem efter dagis lämnade så va ja helt plötsligt jätte pigg. Satte i gång med att tvätta, dammsuga & plocka en massa leksaker!

Rasmus fick beröm i dag av dagis personalen! Han städar upp efter sig!!! Inte alls många barn i hans ålder som gör det =) Va kul att höra!

Åkte sen in till stan & handlade lite när vi hämtat rasmus! Rasmus gubben somnade som en stock i bilden på vägen hem. Så ja bar in honom till hans säng. Passade då på att laga lite mat!

Vid 5 tiden åkte vi in till Roberts föräldrar för att fira Roberts mamma som fyller 67 år i dag! Där bjöds det på smörgåstårta & vanlig tårta! Så i dag har ja syndat igen....

I natt får Linus sova i sin vagn! Hoppas att han sover bättre i natt! Han kommer lite högre upp med huvudet då!

Nä nu blir det soffan för min del! Är så trött!

Nu har du lite att läs Angelica =)

/FIA


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack Fia !



Nu har jag läst, alltid kul !



Ses imorn !

Puss o kram

2009-09-09 @ 22:06:36
Postat av: Angelica

Haha aaa fjäska ja ! Det har han ringt o gjort hela dagen, tror jag ska ta barnen o sticka idag vet du, du är väl hemma när jag kommer hem frågar han o nästan är ledsen.. oj oj oj !

Lycklig ?! Haha ska jag väl inte vara ? skratt !



Robert är med toppen !

2009-09-11 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0