2010-08-16

Va har ja oroat mig för? Det gick ju hur bra som hellst att va på dagis i dag? Han sprang omkring & lekte som inget. Brydde sig inte ett dugg om mig. Rasmus han är jätte glad åt att vara tillbaka. Fick knappt med mig grabbarna hem. Slutade med att en av fröknarna fick hjälpa mig =). Sååå skönt att Rasmus trivs!

Just nu så sover Linus, Rasmus & ja tittar lite på tv. Ska snart gå ut till köket & plocka in i diskmaskinen efter lunchen. Sen vet ja inte va som händer. Blir kanske en tripp bort till Albin. Rasmus har tjatat om honom nu i dag. SÅ vi får se om Linda är hemma sen.

I kväll blir det en promenad igen. Mätte både magen, baken & låren i går kväll så att ja kan se om det händer nått där =)
Den 1 Sep börjar äntligen gympan igen i alla fall! Ska bli riktigt skoj att komma igång igen!

Nehä om man ska sätta lite fart nu då!

/FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0