2010-08-18

Härligt väder vi har i dag! Man bli sååå mycket piggare när solen tittar fram! Behövs så lite för att göra mig glad! Lite sol =)

Annars i går så gick vi PW igen ja, Angelica & Linda! Går toppen & det är så skönt! Ställde mig på vågen i morse & 2 kg är redan borta! Men nu går det säkert sakta! Men som sagt skönt att 2 kg redan är borta! Blir lite mer sporrad då =)
Blir en Pw i kväll med!

I dag ska vi upp till dagis vid 1 tiden. Ska stanna över mellis! Hoppas att Linus kan sova en stund innan bara. Någon timme i alla fall!.

Albin är här just nu. Linda lånade våran gräsklippare så då stannade Albin här så länge! Dom är ute i trädgården & leker alla 3!

Va hos tandläkaren med Rasmus i går! Gick hur bra som hellst & han gapade som att han aldrig gjort annat förut =). Han hade början till hål med men med lite extra borstning så va det inte så farligt! Så som sagt borsta borsta =)

/FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica Andersson

haha knappast mina egna, jag är en nagelbitare jag :-)

2010-08-20 @ 19:45:11
URL: http://tekkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0