Lördag natt!

www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-ins.../

Måste skriva att ja har följt en sån hemsk blogg på familjeliv! Gå in på länken så kommer ni förstå! Så ja ber er! Snälla bidra med en liten summa! Kan även hända våra barn!!


Trodde inte att ja skulle ta mig hem i morse! För fy fan va snö det har kommit! Va riktigt otäckt på just ett ställe på vägen. Helt plötsligt dök det upp en vall på sidan som va 3-4 m hög! Blev riktigt ställd!
Sen när ja väl kom hem i alla fall, så vaknade Rasmus. Så vi åt lite frukost sen gick vi & la oss i sängen & kollade lite på tv innan ja slocknade som en gris! Nästa gång ja vaknade va vid 12! Världens liv utanför! Rasmus & Linus ville ju självklart komma in till mig... När det väl lugnat sig så somnade ja tack & lov om! Gick upp strax efter 3. Robert gick ut för att skotta fram bilen så ja skulle kunna åka igen. Åt lite mat & duschade innan ja gjorde mig i ordning för att åka! Tyckte Linus va lite extra gnällig i dag så ja tog även tempern på honom. & stackarn hade 39,2. Inte undra på att han va gnällig.
Väl när ja kom ut till bilen så kom ja inte längre än ut på gatan & där satte ja mig fast.... Tur att Håkan & en annan granne va ute & såg hur ja kämpade med att få loss bilskrället så dom kom & hjälpte mig. Annars hade ja fått stanna hemma. Ja hade ju inte gråtit direkt =) Men men i väg kom ja ialla fall & nu sitter ja här igen...

Robert mådde inte heller bra där hemma & Rasmus hade somnat i soffan När Robert la Linus. Så det är väl våran tur att bli sjuka. Men ja vill ju vara hemma & ta hand om mina sjuklingar! Vi har annars klarat oss bra från allt! Lite små förskylda har barnen varit med inget märkvärdigt!

I morgon har ja jour ska bli så skönt! Räcker med att ja sover till kl 1 i morgon! Då hinner ja med att träffa barnen lite oxå! Sen går ja äntligen av på måndag morgon! Ska bli så skönt! Sen jobbar ja bara natten mellan ons & tor. Sen veckan efter det börjar mina journätter! Jobbar då mån till tis. Tis till ons, fre till lör! Sen är ja ledig! Så skönt!

Nä nu ska ja läsa lite bloggar!

/FIA

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch hemskt..

Hoppas ni inte blir sjuka nu :(

Nu ska jag sussa som ja sagt typ 1 timme hehe

Kram

2010-02-21 @ 01:17:10
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0