Shopping =)

I går for Linda & ja in till lkpg för att kolla lite påt =) MÅste medge att ja trivdes med att få dra mitt kort lite hehe Länge, länge sen sist nu =) Så skönt nu när man får lön igen!

Köpte 4 par skor 3 till rasmus & 1 par till Linus! Kollade på ett par stövlar till mig oxå men alla är ju förstora! Varför finns det inte stövlar på barnavdelningen eller att vuxen st börjar på 35?
Köpte 2 tröjor till mig & en shorta till mig! & så självklart kläder till barnen!
När vi kom hem här sen Hade Rasmus somnat vid 5. Gick inte att få liv i ungen så han fick sova för natten! Så kl 8 i morse kom han upp =) Jobbigt att leka med Albin hihi

 I dag kom mamma hit vid halv 10 för att ja skulle upp till dagis & städa & Robert skulle åka & jobba lite! Sen har vi bara tagit det lugnt i dag!

Ja har rensat ut grabbarnas garderober. Så nu är alla st 74 & 86 uppe på vinden =) Dom växer dom små liven! Även om det är sakta hehe

I dag har det droppat en hel del från taken! Så skönt! Men nu i kväll så började det snöa lite igen =(. Det ska tydligen bli minusgrader igen...

I morgon är det dax för mig att gå på min jour! Ska bli skönt! Jobbar nu Mån till tis, tis till ons, fre till lör! Sen på lör är det tjejfest hemma hos Carina =) Ska bli så kul!!!

Barnen är bättre nu! Bara den envisna hostan kvar! Pensellinet gjorde verkligen susen för Linus! Han är sitt gamla pigga ja nu! Ungen har lärt sig klättra nu med...Så ska han hålla på så här så åker allt upp i taket igen =)

Nä nu får det bli sängen för min del!

/FIA

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja där kan dom ligga tills lillebror/lillasyster kommer:-)

Natti

2010-02-28 @ 22:29:36
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0