Torsdag!

I dag är ja äntligen ledig =). Det är så skönt att vara hemma! Bara få vara & Ta det lungt. Gå här hemma & små plocka. Barnen har badat här på fm & lunchen har vi hunnit med! Ska lägga Linus om en liten stund!

Va snö det har kommit nu. Trodde först inte att ja skulle ta mig hem från jobbeti går kväll. Men som tur va så hade dom plogat vägen! När ja väl kom hem här så skottade ja hela uppfarten. JObbigt va det. Blev väl av med ett par kalorier där!
Jag & 2 av mina arbetskamrater ska ta tag i bantningen nu. Eller rättare sagt vi började för 1 vecka sen! & ja måste säga att det går bra! Särkillt på jobbet! Äter en massa frukt hela tiden, var tredje timma äter vi! Bara snön försvinner så kan vi ta långa sköna promenader på jobbet! Min brukare är för feg för att gå ut nu. Går i snigeltakt så man fryser ju ihjäl då =)

Malin skulle ha kommit hit i dag va det tänkt. Men vi tyckte det va rätt onödigt båda 2 att ge sig ut på vägarna nu. Hon har ju precis fått körkortet oxå. Så hon kommer nästa vecka istället!

I dag sk avi inte göra nått skärskillt bara vara hemma som sagt. Kanske går upp till grannarna en sväng & tar en kopp kaffe!
Sen i kväll blir det gympa för hela slanten! Ska bli skönt! Va inte förra veckan för då jobbade ja. Det är 1 tor på 8 veckor som ja jobbar så det går ann!

Nä nu ska ja lägga lillfisen!

/FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0