Sov morgon!

Försår inte vad som hänt med våra barn. Kan inte påstå att vi lägger dom sent. Vid 8-halv 9. Men ändå så vaknar dom halv 10 nästan varje morgon. Skönt är det visserligen men halva dagen har ju gått!

I lör va vi ute. Hade nog kul skulle ja tro. Blev några öl för mycket om ja säger så! Svassade någ med hela harrys! Tur att man inte är ute oftare! Gjorde nog bort mig en hel del skulle ja tro! Men det bjuder ja på =)
Va även kubbmästerskap här i byn. Vi kom inte vidare med kul som tusan va det! Blev lite små kallt framåt kvällen så vi fortsatte festen hemma hos Malin & jimmy innan vi drog vidare ute!

I dag skiner solen äntligen! Ska snart ta mina stavar & mina hörlurar & gå en sväng! Vågaen visade att ja gått upp ett kg. Så nu jävlar säger ja bara! Farligt med sem & bara äta gött =). Så som sagt nu blir det andra bullar av! Måste försöka få bort mitt sötsug om kvällarna men.

Nä som sagt! Nu blir det en promenad!

/FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0