Onsdag den 9 Juni!

Grattis syster yster på din dag!

I dag har vi hunnit med att gå 7 km! Ska bli mer i kväll! Då tar ja mina älskade stavar & mina lurar & går! Bara det inte regnar. Gjorde det i går men ja trottsade regnet. & när ja hade kommit halv vägs så märkte ja att min regnajacka inte höll tätt. Så ja va som en blöt katt när ja kom hem sen igen =). Men skönt va det! Har gått ner 3 kg nu igen så dom ska ja inte gå upp igen!!!! 5 kg kvar sen är ja nöjd!
 Slocknade som en gris sen på soffan vid 8!
 Att det ska vara så svårt at gå & lägga sig i sängen när man är trött?

I dag annars blir det ut till lekparken sen när ja har hämtat Rasmus. Blir en fika med grannkärrnga där!
Sen vid halv 5 ska ja upp till dagis igen för nya samtal på fröknarna! Men sen är dom slut! Både på gott & ont. Tycker det är rätt trevligt att sitta ner & prata med dom. Man gör ju inte det annars!

Nä nu ropar visst tvätten på mig!

/FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0