2010-11-23

Höll på att skita ner mig nyss =). Det va antagligen en fågel eller nått som flög in i fönstret! Man är inte så katig så här dags! Som sagt sitter på jobbet igen & har min första vaken natt. Börjar bli lite små seg nu. Natten har gått skapligt ändå måste ja erkänna. Har lagt över alla kort från kameran till datorn. Sorterat & satt in dom i rätt "fack". Har beställt 5 fotoalmenackor & en fotoagenda till mig.

I dag har ja inte gjort många knop. Gick upp med barnen till dagis vid halv 10. Gick sen hem & åt frulle. Gick sen & la mig! Lyckades somna =). Sov skönt i ungefär 3 timmar innan det va dags att hämta barnen igen! Hem & laga mat & sen bara ta det lilla lugna! Så skönt så!

I Söndags va vi på Edvins dop! Det va jätte fint! Rasmus fick vara hos mormor under tiden. Jonas va där med Så Rasmus fick nog busa av sig =). Linus hade vi med oss & han va jätte duktig både i kyrkan & sen på fikat! Jonas följde sen med oss hem & han lagade god kalops till oss!
Han kommer en sväng i morgon med efter att han har jobbat! Trevligt när storebror kommer & hälsar på!

I veckan som kommer händer nog inte mycket. Jobbar helgen som kommer.

Nä nu ska ja spela lite innan jouren vaknar till liv =)

/FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0