2010-10-17

Då sitter ja här igen. Sista natten på jobbet för den här gången. Ska bli skönt att gå på dag igen! Är ledig som sagt nu i 10 dagar. Har inplanerat en ullareds tripp på fre! Ska bli kul. Meningen va att vi skulle åka i början av dec. Men vi kunde inte hålla oss längre =). Ska bli kul! Har inte så jätte mycket att handla för men tillräckligt för det som vi ska ha! Så pass mycket så att dom som betyder mest för oss får det som ska ha!

På lör är det dop i Vadstena för lilla Alva & på Sön är det höstutflykt med dagis!  Så dagarna kommer att flyta på ändå!

Har hittat min halloween dräkt nu med! En dark angel! Kommer att bli jätte bra med lite svart smink oxå! Ska bli kul! Robert skulle först vara en stor pruttkudde men han får allt byta nu när ja har hittat min på en annan sida =)
 Frågan är bara vad man ska köpa till Pernilla som fyller 25 år då! 

Kollar just nu på grannfejden. Hur i fanken orkar människor lägga så mycket energi på andra? Kan inte för mitt liv begripa hur det kan vara roligt att prata skit om andra. Leva på andras olycka.... 
Stackars satar som inte har något annat att prata om! 

Nä nog skitsnackat från mig!
/FIA
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0