Klaga!!!

Visst får man beklaga sig i sin egen blogg? Nu ska ja tycka riktigt synd om mig själv. Har varit genom förskyld sen i måndags. & nu i dag så började magen rinna på mig... Skit äre va det är med mig nu för tiden =).Har varit hemma & vabbat i går & i dag. Ska jobba i morgon är det tänkt. Men ska det hålla på så här så får ja nog banne mig vara hemma. Kul start! Börjar med att vabba sen blir ja med sjuk... Förbaskat säger ja bara!!!!

Rasmus bara jävlas rent ut sagt i dag. Han har väl tråkigt stackarn men va fan ja orkar inte i dag!!! Ja med måste väl få vara trött någon dag? I natt har ja vaknat hundra gånger av att ja nästan har hostat upp lungorna.... Skit är va det är =).

Linus sover just nu. Så ja har bara 1 unge att tampas med!

Nä nu får det vara slut klagar för min del!

/FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0