2011-02-06

Kollar på Wallander just nu på jobbet. blir en lång natt i natt känner ja! Kom hem i morse vid halv 8 åt frukost & gick & la mig igen! Vaknade vid 1 & det va helt tomt i huset... Robert hade tagit med barnen till svärmor & svärfar så att ja skulle få sova ostört <3. Passade på att stor städa när ja hade vaknar till liv! Lite lättare att städa själv. Linus ska sno både dammsugaren & moppen för mig! Sen gjorde ja pizza lagom tills dom kom hem! så gott så! Nu sitter man här igen. Sista natten för den här veckan. Nästa kör ja 1 vaken & 1 jour. Sen fyller Robert på tis. Blir att åka in en sväng på tis & handla nått. Hinner inte i morgon. Rasmus har sim skolan halv 5. Kanske kan slänga in ungarna en sväng hos Linda & åka in en snabbis till stan! Har så mycket ja vill skriva av mig men känner att ja inte behöver dela med mig av de till alla. Man skulle kunna sätta lösen på vissa inlägg bara kan ja tycka! Men men så är det! Nähe om man ska spela lite för att fördriva tiden lite... /FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0